5 Ekim 2015 Pazartesi

''BEN'' Olmak İçin Çok Mu Geç?


Yaşantımızdaki her şey yolunda gibidir yada Yolunda gitmeyen şeylerin sadece biz farkındayızdır. İçimizdeki endişelerimiz, sonu gelmeyen arayışlarımız, neyi beklediğimizi bilmeden beklediklerimizin; sadece biz farkındayızdır.
cizgiduz
Bir şeyler eksiktir, mutluluklar yarım kalmıştır. Bir yanımızda hayat bizi kendine sıkı sıkı bağlar gibi durur;  Bir yanımızda boşluklar, korkular, manasızlıklar ve bunların yalnız biz farkındayızdır. Çevremizdeki  herkes için, her şey yolunda gibidir. Herkes bir şeyler anlatmaya çalışır. Herkes bir şeyler bekler. Bize çizdikleri hayatı yaşamamızı isterler.
cizgiduz

Peki size ait hayat hangisi ?

cizgiduz
Kalabalığın içindeki yalnızlık mı...
Belki de tüm derdimiz anlaşılmaktır. Belki de başkalarının çizdiği hayatı değil, olmak istediğimiz kişiyi çizmek istiyoruzdur.
Hiç aynaya bakıp da, bu kim diye şaşırdığınız oldu mu? Aynada bambaşka siz gördünüz mü?
cizgiduz
Bazen insanın kendisiyle yüzleşmesi gerekir. Tüm rolleri arkasında bırakıp ''BEN'' ile yüzleşmelidir. Yıllardır susturduğu ''BEN'i'' konuşturmalıdır. Yıllardır içinde çırpınan ve görmek istediği  ''BEN'' ile karşı karşıya kalmalıdır.Kendisi olarak yaşamayı öğrenmeli insan. Aradığı her şeyin içinde saklı olduğunu görmeli insan.
cizgiduz
Belki bazen severek yaşadık, bize sunulan hayatı  çoğu zamansa uzak kaldık, yabancı olduk önümüze sunulan hayata... İşte kendine ait olmayan hayat yaşadığını fark etmeli insan. Kendisiyle buluşmalı, kendinin ne istediğini görmeli, kendi yaşamının yönetmen koltuğuna oturmalı insan.
cizgiduz

BEN OLMAK İÇİN ÇOK MU GEÇ? PEKİ...

cizgiduz
''BEN '' olmak için hiç bir zaman geç değildir. ŞİMDİ SIRA SENDE !
Hiç bir şeyin arkasına sığınmadan, kaçmadan, korkmadan değişimi isteyerek sen olacaksın... Sana verilen başkalarının hayatının kopyasını değil, söylenenleri değil. Senin gerçekten ne olduğunun, ne istediğinin izini süreceksin. Senin içinde var olanla, gerçeklerle yüzleşme zamanı. Kendinle kucaklaşma zamanı...
cizgiduz
Evet Kendimizle, içimizdeki  ''BEN'' ile mutlu olmak için asla geç değil. Sadece doğru bakmayı öğrenelim.
cizgiduz
Sevgi dolu günler.
Sevinç Karakaya
Kişisel Gelişim Uzmanı/ İlişki ve Yaşam Koçu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder