7 Ekim 2015 Çarşamba

Bayram Olumlamaları(son)

cizgiduz

HER GÜN MUTLULUK İÇİN OLUMLAMA

cizgiduz
  • Sürekli inançla kendime kesinlik ve kendime güven duyguları oluşturuyorum.
  • Mutluyum çünkü kendime mutlu bir gerçeklik oluşturuyorum.
  • Etrafımdaki dünyayı taktir ediyorum ve bana gelecek her şeyi ders alabileceğim bir armağan olarak kabul ediyorum.
  • Herkeste ver her şey de iyi bir yön bulabiliyorum.
  • Bütün fırsatları fark ediyorum ve onları cesaretle takip ediyorum.
  • Gerçekten de sahip olduğum her şey için müteşekkirim.
  • Kendi mutluluğumdan ben sorumluyum, Hayatımda değiştirmeyi seçtiğim her şeyi değiştirme yetisine sahibim.
  • iyiliğim aldığım her nefeste artıyor.
  • Hayal ettiğim her şey mümkün.
  •  Benim mutluluğum benim gülümseme ve neşeli kişiliği yansır.
  • Benim hoş ve neşeli kişiliği bulaşıcıdır.
  • Ben her zaman nazik ve yabancılara yardımcı biriyim.
  • Ben her yeni güne sevinç ve heyecanla başlarım.
  • Her günün başlangıcında mutlu olmak için seçin.
  • Ben çocukça sevinçle kendimi gülmek.
  • Mizah duygum çevremdeki herkese dokunur.
  • Benim mutluluğum sürekli bana daha fazla mutluluk getirir.
  • Benim mutluluk benim hayatıma içine bolluk ve bereketi çekiyor.
  • Kendimi susturup bilinç altıma açıldığımda en iyi halimden bilgelik alıyorum, ihtiyacım olan her şeyin içim de olduğuna inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder